OFERTA
PRACY
06-04-2018

Hotel Moxy Katowice Airport poszukuje kandydatów na stanowisko Koordynator/ka ds. administracyjnych i księgowości

Hotel Moxy Katowice Airport poszukuje kandydatów na stanowisko Koordynator/ka ds. administracyjnych i księgowości.

Miejsce pracy: Hotel Moxy Katowice Airport

Wiemy, że nie lubisz nosić sztywnego uniformu, dlatego my ich nie mamy. Szukamy osobowości, które będą równie barwne jak nasz hotel oraz, które wiedzą, co dzieje się w mieście i lubią kontakty z innymi ludźmi.
Będąc członkiem małej (ale silnej) załogi zajmujesz się wieloma zadaniami.

Chcesz być częścią zgranego i ambitnego zespołu, a do tego:

  • Masz wysoką kulturę osobistą oraz zdolności w zakresie komunikacji bezpośredniej
  • Masz bardzo dobrą znajomość obsługi programów pakietu MS Office
  • Masz bardzo dobrą organizację pracy
  • Jesteś dokładny(a) i terminowy(a)
  • Masz doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Masz umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów
  • Jesteś dyspozycyjny(a) i umiesz pracować w warunkach podwyższonego stresu
  • Posiadasz umiejętność pracy samodzielnej jak i zespołowej
  • Posiadasz znajomość zasad obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie, w tym dokumentacji finansowo-księgowej i podstawowych zasad rachunkowości
  • Znasz programy hotelowe, księgowe i kadrowe (takie jak Profinn, Material Control, IBM Lotus, Millennium) – (będzie to Twoim dodatkowym atutem)
  • Jesteś optymistą, masz poczucie humoru, a praca sprawia Ci po prostu radość?
  • Masz mnóstwo energii i niestrudzoną postawę „dam radę”?

 

Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, to znaczy, że masz w sobie MOXY!

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • koordynowanie działań związanych z rejestrowaniem i obiegiem faktur oraz procesów zakupowych w hotelu
  • prowadzenie Kasy Głównej hotelu, dzienne rozliczanie gotówki i weryfikacja zgodności z raportami sprzedaży
  • współpracę z Działem Księgowości i Działem Kadr Biura Zarządu Spółki w zakresie obiegu dokumentacji księgowej, organizacyjno-prawnej, korespondencji
  • udział w spisach i rozliczanie inwentaryzacji
  • rozliczanie delegacji i zaliczek pracowników
  • uczestnictwo w spisach kontrolnych
  • opracowywanie, gromadzenie i aktualizacja dokumentacji organizacyjno-prawnej Hotelu.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku „Aplikuj” z dopiskiem:

Koordynator/ka ds. administracyjnych i księgowości

w terminie do 30.04.2018

Prosimy o dołączenie do CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzanego przez firmę Chopin Airport Development sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Żwirki i Wigury 1 (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2016 r., poz 922, ze zm.) Podanie danych jest dobrowolne. Oświadczam, że zostałem/am poinformowany/na o prawie dostępu do moich danych osobowych, ich poprawiania i aktualizowania.”

 

nasz adres: rekrutacja.moxy@chopinad.pl