12-10-2018

Hotel Moxy Katowice Airport poszukuje kandydatów na stanowisko Koordynator/ka ds. administracyjnych i księgowości

Poszukujemy do pracy kandydatów na stanowisko:

Koordynator/ka ds. administracyjnych i księgowości

Miejsce pracy: Hotel Moxy Katowice Airport

Wiemy, że nie lubisz nosić sztywnego uniformu, dlatego my ich nie mamy. Szukamy osobowości, które będą równie barwne jak nasz hotel oraz, które wiedzą, co dzieje się w mieście i lubią kontakty z innymi ludźmi.
Będąc członkiem małej (ale silnej) załogi zajmujesz się wieloma zadaniami.

Chcesz być częścią zgranego i ambitnego zespołu, a do tego:

  • Masz wysoką kulturę osobistą oraz zdolności w zakresie komunikacji bezpośredniej
  • Masz bardzo dobrą znajomość obsługi programów pakietu MS Office
  • Masz bardzo dobrą organizację pracy
  • Jesteś dokładny(a) i terminowy(a)
  • Masz doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Masz umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów
  • Jesteś dyspozycyjny(a) i umiesz pracować w warunkach podwyższonego stresu
  • Posiadasz umiejętność pracy samodzielnej jak i zespołowej
  • Posiadasz znajomość zasad obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie, w tym dokumentacji finansowo-księgowej i podstawowych zasad rachunkowości
  • Znasz programy hotelowe, księgowe i kadrowe (takie jak Profinn, Material Control, IBM Lotus, Millennium) – (będzie to Twoim dodatkowym atutem)
  • Jesteś optymistą, masz poczucie humoru, a praca sprawia Ci po prostu radość?
  • Masz mnóstwo energii i niestrudzoną postawę „dam radę”?

Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, to znaczy, że masz w sobie MOXY!

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • koordynowanie działań związanych z rejestrowaniem i obiegiem faktur oraz procesów zakupowych w hotelu
  • prowadzenie Kasy Głównej hotelu, dzienne rozliczanie gotówki i weryfikacja zgodności z raportami sprzedaży
  • współpracę z Działem Księgowości i Działem Kadr Biura Zarządu Spółki w zakresie obiegu dokumentacji księgowej, organizacyjno-prawnej, korespondencji
  •  udział w spisach i rozliczanie inwentaryzacji
  • rozliczanie delegacji i zaliczek pracowników
  • uczestnictwo w spisach kontrolnych
  • opracowywanie, gromadzenie i aktualizacja dokumentacji organizacyjno-prawnej Hotelu.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku „Aplikuj” z dopiskiem :

Koordynator/ka ds. administracyjnych i księgowości
w terminie do 30.10.2018
Prosimy o dołączenie do CV klauzuli:

Twoje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności Chopin Airport Development Sp.z o. o., dostępną na stronie http://chopinad.pl/polityka-prywatnosci-dla-kandydatow-do-pracy/
Prosimy o dopisanie w przesyłanym CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Chopin Airport Development sp. z o.o. ul. Żwirku i Wigury 1 00-906 Warszawa, moich danych osobowych, podanych przeze mnie w niniejszym formularzu aplikacyjnym, w tym w załączonym CV, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego.
W przypadku zainteresowania udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy dodatkowo o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Chopin Airport Development sp. z o.o. ul. Żwirku i Wigury 1, 00-906 Warszawa, moich danych osobowych, podanych przeze mnie w niniejszym formularzu aplikacyjnym, w tym w załączonym CV, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, które będą mieć miejsce w okresie 1 roku od dnia wyrażenia zgody.

nasz adres: rekrutacja.moxy@chopinad.pl

Twoje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z naszą Polityką Prywatności dostępną na stronie http://chopinad.pl/polityka-prywatnosci-dla-kandydatow-do-pracy/